Friday, December 25, 2009

topik luar silibus..


beberapa mggu kebelakangan ini kehidupan semakin pelik.. ak x tau knape, tp mmg la ayt 'manusia nie pelik kn??' selalu terpacul dr mulut ak yg bergigi besi neh.. (btw, ak dh tukar skrg pendakapku berwarna biru lnts digelas bluetooth oleh mbr2 seblikku..) ak x tau knape, tp topik faveret bdk2 matrikulasi adalah mengenai C.I.N.T.A.. yg couple, yg clash, yg berpegang2, yg berpeluk2, yg bermanja2, yg disergah nadi tarbiyah pelajar dn yg duduk melepak beramai2 dn menggelakkan mrka2.. hahaha.. sesetgh org runsing memikirkn ups 2, org len pkir nk apply uni mn.. sesetgh yg len lbh byk habiskn mase pkir psl cnta.. seriously aku x phm perangai manusia.. aku?? aku lbh byk pikir psl org.. xde kje sungguh kn? tp mmg tu yg ak wat.. dan tentula ak de pikir bnde len gak.. dan hrtue ckgu bi terchenta ak di kmm tlah tanye ak soklan cepumas: ' how bout u izreen?? wats ur definition of love?? wat kind of guys do u like? do you have a boyfriend??' ak terkedu dn x tau nk ckp pe.. aku ubah topik dgn mengatakn makhluk yg berchromosome XY itu tdk bleh dipercayai.. haha.. dh nmpk dh kehipokritan ak.. kt kmm tuh duk lepak ngn kembang, fai2, joul, toong gak.. mmbr2 ak rmi gak yg lelaki.. aku memang pengelat terhebat.. tepuk skit.. kdg2 dengki gak ngn nutt, dye de mr stubby, yg pd pndpt ak sgt caring n sygkn nutt.. untung syiak.. kdg2 terasa diri ini seorg lesbian ketika menggedik2 ngn syud.. jgn riso, ak masih suke lelaki.. tp setakat ini tiada yg menarik di mata ak.. dulu ade seorg, tp tlah diambil olehNya.. kemudian yg sorg lg, tp ak x ckup cntik/pandai/feminin/alim di matanye.. senang kate ak x layak utk dia.. ada juga yg meminta, tetapi ak trauma.. aku tau ak x ckup sempurna tuk mereka, dn ak jgk takut ditinggalkn lg.. aku x sanggup.. ckuplah mereka menjadi antara golongan kwn2 yg ak sgt sgt syg.. walaupn kdg2 mereka marah dn bengang dgn tindakan ku.. hidup sungguh kelakar, dan kdg2 tnpa disedari kita sendiri yg sedang di tertawakan..






p/s: aku nk exam minggu dpn, doakn ak berjaya.. insyaAllah.. :p

1 comment:

Anonymous said...

hahaha mr.stubby. :)