Tuesday, January 4, 2011

number 11

did u guys know bout the number game that recently (not so recent i guess) were played on facebook?? u know, the one where u send a number to a person's inbox and the person will post in his/her status wat they think bout u.. so the instructions goes like this :
'Inbox me ANY number between 1 and 5000 and I'll make my status your number and what I think about you. Fun thing is, only you and me know what your number is...'
well, i kinda like this sort of thing.. so i tried some and got some heartwarming results.. as u can see, they are all from different parts of my life.. some from my primary days, some from highschool, matrixs.. all they have in common is that they all were a part of my life back then and still is now.. mybe we're not as close as we were before but heck, thats wat facebook r made for =)

mieyo aziz (junior mase kt samura)=

sekali lagi saya lupa wahai no 11 yang ku sayangi ♥ ♥ ♥
haiiii, berabaddd awak hilang,,, baru nak msg saya? huhuhuhuhuhuhu!lama tak jumpa, rindu rindu^^ ni msg ni sbb rindu ke sbb boring? ha jawabbbbb jawabbbbb... anywayyy kakak comel kakak comel kakak comel. itulah review saya, the end. *pendek ke?
kasi panjang : kecik, tp byk ckp...

nadiah nasuha zolkaflee (primary days and matrix) =

‎11 :
first time jumpa everyone in that dormitory agreed that u r scary! gile hape budak darjah enam bace novel english ttebal2?? and they were afraid of you.bcoz? ntaaahh ade kate hantu lah.ahaha.sian ko kan! u r caring, crayzee, loud,happy,high self confidence and control.saye sayang awak jugak! Im glad our path cross.well bersilang s...ilang hendaknye.kan kan? ;pp and i missed you :)

nina 'haku ghazali(matrixs) =
#011 saya mula2 knal anda sbb volleyball kat matriks.. saya rasa anda sangat loving.. and friendly. ^^ saya pergi bilik anda je slalunya laptop anda on sebab main game [wpun kdg2 tu bukan anda la yg men game tu..] hihi. saya rindu nak men volleyball ngan anda..
rabiah adawiyah sabtu (samura) =
11, hurm.. saya xigt bile n bgaimana kite kenal. tpi yg pasti kite selalu lepak bilik study bawah sama2 kan? rindu time tuh. kite study sama2. saya selalu cite masalah ngan awak. awak pon sama gak. saya selalu amaze with your essay. suke sgt. hahaha. papepon, love to spent time with you. ♥
hanisah ahmad zaki (mghs)=

11: Aku salahkan kau sbb x marah aku time aku develop habi tidur dlm kelas dulu,haha..ada kuasa super boleh nampak hantu (siap warn aku masa tengah stay up masa form 3) Kau la plg lama kenal aku dan nampak perubahan dan apa yang ada dalam kepala aku.You are someone that I have no worry and doubt.

mr syukry (matrix) =
11 : hey kecikk... i miss u lot. even we lost cntct rite after mtrx.isnt it,. hey guys she knw to play volley well k.. even she so small. ha2.1st time jmp.haha i thought die ni bdk sklah.bt then ha2 sme baye.ha' i could rembr she's the 1 who check my bl00d type kt lab.n she idntify my chrctristc bsed on blood type.we rarely lpk2 but wht i know volley had met us. u r such a nice girl./~
aida rozaini md nor =
Dear Mr/Ms 11, someone very dear to my heart. mula2 kenal dulu, happening nak mampus. haha. kelas yang diam jadi kucar kacir pasal kita. hahaha. lepas tu makin matang, jauh sikit dari aku, tapi kenangan study kat block b serius best. rindu gile kot. sekarang makin jauh, :'). take care sayang. ♥ u. :)



*as i read their posts, i got this warm feeling inside.. mybe i cant be friends with everyone (cuz not everyone wanna be frens with me) but there are still some people that i had touched their hearts.. i hope.. =)

1 comment:

ica said...

aku kenal nina!